VÝCVIKOVÝ VÍKEND V POTŠTEJNĚ

3. 4. 2010
Tak jsme minulý týden absolvovali výcvik s paní Ivetou Skalickou.Bylo nás tam z našeho cvičáku sedm, takže nejvíc. Do Potštejna jsme se měli dostavit v pět odpoledne a i se zakufrováním jsme to stihli přesně. Areál kempu u Zámečku je pro psí návštěvníky jako dělaný. Spousta travnatých ploch, louky a lesy kolem celého areálu a 40cet ubytovacích míst buď ve zděných chaloupkách nebo dřevěných chatkách. My psi jsme si mohli "vybrat",kde budeme bydlet.Jestli s páníkem na pokoji, nebo v krytých kotcích.Já mazánek bydlel s Radkou a Vlastou na pokoji. Vlastin Argo byl v kotci a během pobytu v něm rozkousal dvě dřevěné tyčky od dvířek, jen aby ser vysvobodil. Pan správce je ochotně zcela zdarma opravil.To já jsem udělal trocu větší škodu.Na pokoji jsem měl moji skládací boudičku a když mě Radka do ní zavřela, že jako budu odpočívat, tak jsem se naštval a po kousíčkách vtahoval k sobě její bundu, kterou nechala na boudičce, až se mně to podařilo.Je fakt, že byla trochu potrhaná,ale byla měká a dobře se na ní leželo.Ale na boudě zůstala ještě taška, tak jsem zkoušel ji prorvat těmi mezírkami taky k sobě,aby ji někdo neukradl, ale nešlo to. Taška dopadla hůř než bunda, ale Radka si už koupila novou.Ale abych začal taky něco o výcviku. Ještě v pátek večer jsme měli teorii o stopách, Iveta nám všechno pěkně vysvětlila, rozdělila na dvě skupiny, začátečníci a pokročilí a mě šoupla do pokročilých. V sobotu ráno jsme měli nejdřív poslušnost, tam jsem dopadl vcelku dobře, Iveta opravovala hlavně Radku, ostatně jako skoro všechny psovody. Dostali jsme i pochvalu, že jsme hodně pokročili v aportu, přestože jsem ho jako doma nepředvedl (móóc cizích vzruchů).Po obědě přijel figurant na obrany a to byla Radka nejvíc zvědavá, co to se mnou udělá. A byla spokojená, ani náznak strachu jsem neprojevil, že mám před sebou cizího chlapa. Když mě ty obrany bavíííí. A po čtvrté hodině jsme šli na stopy.A ty měla na starost paní Maruška a ta mě taky pochválila, že prý vím o co jde.No a pak bylo volno a večeře, kterou jsem odmítl a večer zase povídání. A druhý den nejdřív stopy a pak poslušnost.a hurá domů. Byl to moc pěkný víkend, počasí se celkem drželo, ani jednou jsme nepromokli, měli jsme nádherný výhled na hrad a taky majitelé kempu byli moc fajn.Takže děkujeme kamarádům ze cvičáku za milou společnost,Ivetě a Marušce za spoustu rad a určitě se zase v Potštejně sejdeme.Ahoj všechny zdraví Dyk a Radka